• MG
  • ILINCA
  • KIA 0 2023
  • Suzuki 0%
  • SsangYong 799 lei
  • SsangYong 1.99%
  • IBR
  • Make a wish
  • E-factura
  • SOS-Satele copiilor


 

Actele necesare pentru reesalonarea valorii reziduale sunt urmatoarele:
1. Daca  lucrati cu carte de munca sunt necesare urmatoarele documentele :
        - cerere semnata de catre Utilizator in care sa specificati daca achitati in avans o parte din valoarea reziduala
        - copie integrala a cartii de munca/ contract de munca/ colaborare
        - fisa fiscala pe anul anterior
        - adeverinta cu salariul net pe ultimele 3 luni 
        - acord CRB semnat persoana fizica

2. Daca sunteti pensionar sunt necesare urmatoarele documente :
        - decizie de pensionare
        - ultimul cupon de pensie
        - acord CRB semnat persoana fizica

3. Daca sunteti in somaj urmatoarele documente:
        - decizie de somaj
        - ultimul cupon de somaj
        - acord CRB semnat persoana fizica

Actele necesare pentru acordarea unei perioade de gratie sunt urmatoarele:
1. Daca lucrati cu carte de munca sunt necesare urmatoarele documentele:
        - cerere semnata in care sa mentionati motivul solicitarii
        - copie integrala a cartii de munca 
        - fisa fiscala pe anul anterior
        - adeverinta cu salariul net pe ultimele 3 luni 
        - acord CRB semnat

2. Daca nu lucrati cu carte de munca trebuie sa trimiteti urmatoarele documente:
        - declaratie in care sa specificati ca nu lucrati cu carte de munca si motivul, unde ati lucrat pana in acest moment si de cand nu mai lucrati 
        - copie a cartii de munca 
        - fisa fiscala anul 2008/ 2009 in functie de data de la care nu mai lucrati 
        - acord CRB semnat

3. Daca sunteti pensionar sunt necesare urmatoarele documente:
        - decizie de pensionare
        - ultimul cupon de pensie
        - acord CRB semnat

4. Daca sunteti in somaj urmatoarele documente :
        - decizie de somaj
        - ultimul cupon de somaj
        - acord CRB semnat

IMPULS-Leasing Romania isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente in functie de fiecare situatie in parte.
Va rugam sa transmiteti actele aferente tipului de modificare a contractului pe care o doriti si sa trimiteti aceste documente spre procesare la adresa de email clientservice@impuls-leasing.ro, la numarul de fax 021 2007160 sau la adresa Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, sector 2, Bucuresti, in atentia departamentului Client Service, prin posta sau curierat. Documentele standard mentionate mai sus le gasiti in sectiunea Download.